W branży reklamowej coraz częściej można zauważyć, że przedsiębiorcy zamawiają oryginalne gadżety promocyjne. Flagi reklamowe są właśnie jednym z takich akcesoriów, mających zastosowanie marketingowe. Sprawdzą się bowiem nie tylko w środku budynku jako element ekspozycji stanowiska danej firmy, na przykład podczas konferencji albo targów branżowych. Jako element outdoorowy można je wykorzystywać na piknikach, czy eventach plenerowych.
Czym jest flaga reklamowa?
Instalacje takie jak flagi eventowe to konstrukcje składające się z masztu albo pionowego słupa, a także wytrzymałego, wysokiej jakości materiału, na jakim umieszczone jest logo danej firmy. Decydując się na zamówienie flagi z oferty https://sklep.grupaluxpol.pl/kategoria-produktu/systemy-eventowe/flagi-reklamowe/, przedsiębiorcy mają do wyboru windery prostokątne lub swoim wyglądem przypominające kroplę deszczu. Beachflagi, nazywane również bowflagami to popularna forma reklamy przenośnej.
Dużą zaletą takich konstrukcji jest ich wyjątkowa trwałość, pomimo lekkości. Kolejnym walorem jest mobilność, ponieważ flagi reklamowe można bez problemu przetransportować w każde miejsce. Solidny poliester odporny jest na wpływ warunków atmosferycznych, a maszt z aluminium pomalowanego proszkowo zapewnia stabilność konstrukcji. Nadruki z logo marki zrobione są techniką druku sublimacyjnego, z zastosowaniem odpornych na ścieranie tuszy. Beachflagi dostępne są w wielu rozmiarach, wobec czego zamawiający mogą je dobierać wprost pod kątem spodziewanego zastosowania. Zleceniodawcy mogą też decydować się na dowolną ilość.
Gdzie mogą być wykorzystane flagi eventowe?
Różnego rodzaju wydarzenia i spotkania branżowe, podczas których przedsiębiorca zamierza jak najlepiej zaprezentować własną markę, to idealne okazje do tego, żeby wykorzystać flagi eventowe i mieć pewność, że własna marka zostanie zauważona. Przykładowe zastosowania takich gadżetów promocyjnych to:
- wydarzenia muzyczne i sportowe,
- targi pracy,
- spotkania plenerowe z kontrahentami i rodzinami pracowników,
- eventy branżowe,
- akcje promocyjne w galeriach handlowych,
- stałe ekspozycje w sklepach firmowych i filiach,
- eventy regionalne i o zasięgu krajowym.
Na samej fladze grafika powinna być czytelna, treściwa i kolorystycznie nawiązywać do konkretnego przedsiębiorstwa.
Flagi eventowe – gwarancja zauważenia danej marki
Flagi eventowe są gwarancją zauważenia danej marki na rynku. Niezależnie od tego, w jakim celu się z nich korzysta, spełnią one swoje zadanie doskonale. Wskazują one potencjalnym klientom na istnienie danej marki oraz podkreślają jej obecność na wyznaczonym wydarzeniu. Odpowiednia kreacja zwiększa świadomość konsumencką na temat danego brandu i staje się skutecznym narzędziem marketingowym. Z pewnością można z wykorzystaniem takiej konstrukcji zwrócić uwagę konsumentów oraz wyróżnić się na tle konkurencyjnych firm. Flagi reklamowe to idealna opcja uzupełniająca strategię promocyjną konkretnego przedsiębiorstwa. Zwłaszcza że można na nich zamieszczać dowolne komunikaty i wybrać model flagi dopasowany do brandu. Warto podkreślić, że ze względu na imponującą trwałość, beachflagi można stosować przez cały rok.