Nie każdy z nas wie o tym , że aby strona była częściej odwiedzana przez użytkowników, musi mieć wysoką pozycję w wyszukiwarce. Wystarczy sprawdzić to na własnym przykładzie. W sytuacji, gdy są nam niezbędne jakieś usługi lub produkty, po konkretnym wyrazie sprawdzamy, jakie podmioty są w danym obszarze polecane, podobnie patrzymy na serwisy, fora czy pozostałe miejsca w wirtualnej przestrzeni. Na ogół odwiedzamy pierwsze kilka stron, widniejących na górze. Lekceważymy zatem kolejne pozycje, nie wspominając już o dalekich stronach wyszukiwarki. Należy więc skupić się na wypozycjonowaniu strony dotyczącej naszej działalności lub pasji, by występowała , jako ważna z opcji, pod konkretnymi słowami, które ją opisują. Najlepiej, by firma, którą zatrudnimy do takich działań oferowała audyt pozycjonowanie. Zajmie się ona szczegółowym analizowaniem budowy naszej witryny, wnioskując , co należy w niej obowiązkowo odmienić, a co pozostawić . Wyniki takich poczynań zdoła się zobaczyć po krótkim okresie. Strona zacznie być częściej odwiedzana przez osoby zajmujące się jej tematyką, a gdy dotyczy ona naszej działalności gospodarczej, uzyskamy nowych klientów.